2012. július 30., hétfő

Hónapforduló - A Mi esküvőnk :)


A Mi esküvőnkről szóló bejegyzéssel már tartoztam Nektek, remélem még kíváncsiak vagytok, hogyan is zajlottak az előkészületek, mi minden történt velünk a nagy napon és azóta :)


Mint már régebben írtam, a blog is amiatt született, mert nem találtam olyan oldalt kis hazánkban, ahol DIY = csináld magad esküvőkről és dekorációkról olvashattam volna...ellenben rengeteg külföldi oldal, blog volt, roskadásig jobbnál jobb ötletekkel, hirtelen azt sem tudtam mihez kezdjek, mivel MINDENT szerettem volna :)) szóval ezekből kezdtem el gyűjtögetni a képeket, inspirációkat, amelyeket összefoglaltam 1-1 bejegyzésben itt az én blogomban!

 

Azt rögtön tudtam, hogy a mi esküvőnk semmiképp nem lesz köves-csillogós-villogós esküvő, mivel egyikőnk sem szereti ezt a stílust, nem illik hozzánk és nem is tetszettek soha! Amiben megállapodtunk pár kép után, hogy az esküvőt valahol a szabadban képzeljük el, vagyis a természet közelében, natúr és természetes kiegészítőkkel, fehér-bézs-pasztell színekkel és csináld magad kiegészítőkkel :)

Először is az esküvő előtt márciusban elkészíttettük a meghívóinkat. Még az Esküvő Kiállításon találkoztam Edinával - Meghívó Trend, rögtön tudtam, hogy vele fogom csináltatni őket :)

További csodás meghívóit, itt láthatjátok!

A menükártyákat, köszönőajándék kártyákat és az ültetési rendet is gyönyörűen megcsinálta, pont olyan lett, mint amilyennek elképzeltem!!! Csupa természetes alapanyag, forma, színek...a menükártyákhoz az ültetőcsipeszeket viszont mi készítettük: sima csipeszekkel, krétás festékkel és arra fehér mintázó tollal és egy szál levendulával :)

Menükártyák, csipeszes ültetőkkel:


Végső verzió, levendulával és tortacsipkével:


Szerencsére Békéscsabán rögtön tudtam, hogy hol lesz ez a hely, ahol a mi esküvőnket tartanánk: a Széchenyi Ligetben lévő csodás épület - Körösök Völgye Látogatóközpont. Sajnos magát a szertartást nem tudtuk itt megtartani, de szerintem így is jó lett, mindenki kényelmesen átsétált a szertartás után a buli helyszínére. 

A helyszín + Apukám és Évi által készített irányítótábla :)

 
A kert:
 

Fotósarok (táblát szintén Apukám csinálta, Évi írta rá szépen a feliratot) + képkeret (ezért kellett visszafordulni Bp-re, félúton haza). A képkeretet az Ecseri piacon vettük 3500 Ft-ért, majd otthon lefestettük fehér festékkel:


A terem díszben (Kamilla Virágbolt):


 A dekoros Erzsi (Kamilla Virágbolt) ükmamájának lócája:


Befőttesüvegek csipkedekorral, borosüveg tortacsipkés, krétás-matricás asztalszámmal (én művem) és virágdíszek <3


Kerti dekoráció (tejeskannák):


Kalitka és lámpás (Kamilla Virágbolt):


Székdekoráció csipkével és zsinórral (Kamilla Virágbolt):


Tortacsipke dekor (én csináltam):


Az esküvő napja előtt természetesen minden megtörtént, amire csak számítani NEM lehetett...törött lábfej (anyukám), más virágok, mint terveztem (bazsarózsák lenyíltak), Pesten maradt kellékek (képkeret, ajándékos kalitka - félútról visszafordulás értük) túl kevés rendelt macaron vagyis nagyon finom volt és sokan csipegettek előtte (de után rendeltük), ételallergia a vőlegénynél (glutén), nekem (tejcukor) vagyis az esküvői 4 emeletes tortából egyikőnk sem ehetett :) sőt külön emiatt italrendelés, leves variálás, stb. szóval volt variálás ezerrel, de legalább nem unatkoztunk...

A többi innentől kezdve már simán ment :) igazából még a konfettit is mi csináltuk, mert sehol nem kaptam pasztell színű, matt konfettiket, így gyártottunk azt is!



A legnépszerűbb kellékek végül a fotósarokhoz netről letöltött bajuszok, szájak, szemüveg lettek, ezekkel fotózkodtunk a fotósarokban felakasztott képkeretben. Kellékek:

 

És pár kép :)



A menyasszony + vőlegény feliratot angolul a székeinkre is a netről töltöttem le, egyszerűen kivágtuk és pasztell krepp papír csíkokkal díszítettem:



A Candy Bár is nagy álmom volt, amit eléggé nehezített a tej- és glutén allergiánk, de így előnyt is kovácsoltunk belőle, mert többen voltak a vendégek közül is, akik szintén allergiásak voltak és így gluténmentes lisztből illetve laktózmentes tejből készültek a sütik nagyon népszerűek voltak, mindegyikhez felírtuk, hogy milyen mentes :) A sütikhez a krétás táblákat hobby boltból szereztem be. A sütis asztalra még gumicukrokat, M&M's golyókat, rágókat, nyalókákat habcukrokat rétegeztünk csatos befőttesüvegekbe :)




Az este slágere mégis a MACARON volt, amit egyszerűen nem lehetett abbahagyni!!! Ebben nagy köszönet Beának - Kopenka, aki isteni pasztell macaronokat készített, vanilliás, citromos, fehércsokis, csokis ízekben illetve a La Delizia Budapest-nek, sós-karamellás és szerecsen csókja (csupa csokis) macaronokért!



Az asztalra a színes zászlófüzért a Meskáról, Szofy-tól rendeltem - én is készítettem már papírból, de sajnos most nem volt időm :)

 

De a nyalókákat nem csak a Candy Bár asztalon használtuk, hanem a fotózáshoz is:


Sőt voltak még Mr & Mrs feliratú táblácskáink is, szintén a netről :)



A Vendégkönyv sarokhoz az írógép, anyukám régi írógépe volt, amelyhez sima A/4-es papírlapokat csipke mintával kilyukasztottam és ezeket használhattak a vendégek, illetve kartonból vágtam kis kártyákat és azokra is lehetett írni, aki nem boldogult az írógéppel. Az üzenetekért cserében jegyesfotós képeinkből lehetett elvinni, amit szintén egy madzagra raktunk ki, sima csipeszekkel :)




Az ajándék borítékokhoz a kalitkát szintén az Ecserin vettem (5000 Ft-ért), amire kinyomtattunk feliratot + csipkével bevontuk. Illetve csináltam még a főasztalra IKEA-s képkeretbe Mr & Mrs feliratokat, amit konfettivel dekoráltunk...szintén IKEA-s képkeretbe került a Candy Bár szöveg a cukorkás-sütis asztalra, amit pedig Évinek köszönök szépen :)



A csodás virágokért nagy-nagy köszönet Erzsinek - Kamilla Virágbolt illetve a sok szuper kiegészítőért is, imádtuk mindet!! A legnagyobb álmom egy már több blogon látott anyag darabokból álló háttérfal volt, amit mögénk a főasztal mögé szántam. Ezt is ők készítették el és virágokkal teli üveggömbökkel dekorálták <3 Pinterest oldalamon találhattok még szuper háttérdekor képeket, itt!



A vőlegény kitűzője és koszorúslányok virágkarkötői:



Én a csokrommal:


És a legeslegkedvesebb kiegészítőm, a csodás övem volt, amelyet Boudoir Réka készített egy gyönyörű gyűrűpárnával összehangolva!! Nagyon köszönöm, mindenki le akarta nyúlni őket :)




A köszönőajándékok mini amerikai rágógumi-automaták voltak, türkiz színben :) illetve cukorkákat csomagoltunk még kis rózsaszín papírzacsikba, amiket tortacsipkével zártunk le:




A tortánkért köszönet a békéscsabai Mese Cukrászdának, akik a küldött fénykép minta alapján teljesen megegyező remekművet alkottak! Mások elmondása alapján minden réteg isteni finom volt, én csak kicsit belekóstoltam a krémbe (elvileg laktózmentes a vaj, amit használtak, de a legalsó réteg tejszín volt, így nem mertem kockáztatni a laktóz allergiámmal). A rétegek: gesztenyés, málnás-joghurtos, csokis-meggyes és rumos-diós voltak:


A fényképekért hatalmas köszönet Bata Tamásnak, és kedves feleségének Mártának, akik nem csak a mi nagy napunkat örökítették meg, de végig segítettek minket :) További képeink: Tamás a Mi fotósunk Facebook oldalán és még itt néhány kedvencem:

 








26 megjegyzés:

  1. Gyönyörű képek! :-)

    Pont ilyen kalitkát vettünk olyan 2 hete a Vaterán. Most lesokkolódtam, mert egy az egyben ez a kalitka az. Hasonló céllal. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!! Az enyém még mindig megvan, anyukám használja dekorációnak ;))az esküvőtök után szívesen fogadunk pár képet, hogy bemutathassam a blogon, ha gondolod...

      Törlés
    2. Oké, szívesen küldök majd, jó kis inspiráló blog ez :-) Nekünk az esküvőig (november vége) szobadísz a kalitka, esküvő után pedig teszek majd bele gyertyákat azt hiszem, most nem foglalkozok ilyenekkel.

      Törlés
  2. Gratulálok!
    Igazán kreatív!
    Sok boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönjük, aranyosak vagytok!!

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vártam már ezt a bejegyzést. :) Gyönyörű lett minden, ahogy erre számíthattunk! Gratulálok és egy életre szóló boldogságot kívánok Nektek! Írisz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönjük!! Szoktam nézegetni a képeiteket, a legutóbbi a vintage eljegyzési sorozat egyszerűen tökéletes, gratula :)

      Ajánlom mindenkinek:
      http://fenylabor.blogspot.hu/2012/07/levendula-es-fu-es-viz-betty-es-david.html

      Törlés
    2. Köszönjük, nagyon örülünk, hogy tetszett. :)

      Törlés
  5. Nagyon ügyesen leszerveztél mindent és nagyon szép pár vagytok! Sok boldogságot! Egyébként pedig gratulálok a bloghoz, szeretek Nálad nézelődni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen!! Neked is szeretnék gratulálni, csodás feladat vár Rátok :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Thank you :)) It was created by Réka (Boudoir: https://www.facebook.com/Boudoir.bolt.hu) If you would like to have something similar, feel free to contact her :)

      Törlés
  7. Hahó!

    gratulálok, gyönyörű esküvő volt!
    megírnád, hol lehet ilyen szívószálakat kapni? már egy ideje vadászok rájuk:)
    köszönöm!
    Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :)

      Én ebay-ről rendeltem, Angliából, sajna nem találtam máshol, de itt 25 db kb. 2000 Ft szállítással, szóval nem olcsó :( pl: http://stores.ebay.com/Bakey-Cakey-Supplies

      Ezen a magyar oldalon láttam, de előtte érdemes felhívni őket, hogy van-e még: http://www.sugarposie.com

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a választ:) és gratulálok a bloghoz is, magyar viszonylatban igazán egyedi, igényes!
      és sok boldogságot kívánok Nektek:)

      Törlés
    3. Köszönjük, nagyon aranyos vagy :) ha bármi kérdésed lenne még, keress nyugodtan e-mailen is: lovediywedding@gmail.com

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Thank you very much :) This was our wedding, so we worked on it a lot :))

      Törlés
  9. csodálatos ötletek:) a vőlegény azért tud mosolyogni is,ugye??
    szeretettel gratulálok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) a vőlegény nem nagyon szeretett fotózkodni ;))

      Törlés
  10. Kedves Ági!

    Nagyon tetszenek nekem is a csipke ruhák. A Tiéd hol készült?

    Sok boldogságot!
    Edina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Edina!

      Köszönjük :) Én az esküvő kiállításon vettem a ruhámat, a Király Liliomja Szalontól - http://kiralyliliom.hu/

      Az övet hozzá, pedig Boudoir Réka készítette - https://www.facebook.com/Boudoir.bolt.hu

      Ági

      Törlés
  11. szia Ági! csakmost láttam így egyben az esküvőtöket. nagyon szuperül nézett ki minden!!! ha egy kicsit hamarabb találok rád, talán fel tudtam volna használni egy csomo minden ötletet tőled. :D lájk amugy a soda-s ládának. butlers ugye? imádom azt a boltot. na mindegy. szépek voltatok nagyon :)

    VálaszTörlés

Translate

Népszerű bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...